Vrácení zboží / Reklamace

Vrácení zboží
Podmínky a postup:

Pokud chcete vrátit zakoupené zboží, máte na to zákonnou lhůtu 14 dnů od převzetí zásilky. Pro snadné a rychlé zpracování vrácení postupujte podle následujících kroků:

  1. Informujte nás o vrácení zboží
    Napište nám e-mail s předmětem „Vrácení zboží“ na adresu lelu.dresses@gmail.com. V e-mailu uveďte:

    • Jaké zboží vracíte
    • Číslo objednávky
    • (Nepovinné) Budeme rádi, pokud nám sdělíte i důvod vrácení.

  2. Zboží pečlivě připravte k vrácení

    • Vrácené zboží musí být nepoškozené, nepoužité, bez známek nošení či opotřebení, a v originálním balení včetně visačky.
    • Zboží pečlivě zabalte, aby během přepravy nedošlo k jeho poškození.
    • V opačném případě nebude možné vrátit kupní cenu.

  3. Odeslání zboží
    Vrácené zboží zašlete prostřednictvím Zásilkovny nebo PPL na následující adresu:

    Lenka Peichlová
    LE LU svatební a společenské šaty
    Veleslavínova 66
    541 01 Trutnov
    📧 lelu.dresses@gmail.com
    📞 +420 705 117 438

    Náklady na vrácení zboží hradí zákazník.

  4. Vrácení peněz
    Jakmile obdržíme zboží zpět, zašleme Vám kupní cenu na bankovní účet, nebo na platební kartu, ze které byla objednávka hrazena.

    • Peníze vracíme co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
    • K vrácení peněz může dojít až po doručení zboží zpět k nám.

Důležité upozornění:
Po uplynutí lhůty 14 dnů od převzetí zboží již není možné produkty vrátit.


Reklamace zboží

Pokud se na zakoupeném zboží objeví vada, která není způsobena běžným opotřebením, máte právo na reklamaci v souladu s platnými právními předpisy. Reklamaci vyřešíte následujícím způsobem:

  1. Kontaktujte nás
    Napište nám e-mail s předmětem „Reklamace zboží“ na adresu lelu.dresses@gmail.com. V e-mailu uveďte:

    • Číslo objednávky
    • Popis závady
    • Připojte fotografie dokumentující vadu.

  2. Vyčkejte na instrukce
    Po obdržení vaší žádosti vás budeme kontaktovat a poskytneme podrobné informace o dalším postupu.

  3. Podmínky reklamace
    Reklamované zboží musí být:

    • Vyčištěné (pokud je to relevantní)
    • Zasláno v původním balení a s veškerým příslušenstvím

  4. Řešení reklamace
    Reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů od jejího uplatnění. V závislosti na povaze vady bude zboží:

    • Opraveno
    • Vyměněno
    • Vrácena kupní cena


    Poznámka:
    Reklamace se nevztahuje na vady vzniklé běžným opotřebením, nesprávným používáním nebo neodborným zásahem.


Výměna zboží

Výměna zboží (například za jinou velikost) není možná. Pokud chcete jiný produkt, je nutné původní zboží vrátit v souladu s podmínkami vrácení a vytvořit novou objednávku.